Toelichting Competitie

WINTERCOMPETITIE

DE DATA T.A.V. DE INHAALWEKEN, DIVISIEKAMPIOENSCHAPPEN EN PLAY-OFFS STAAN VERMELD IN DE AGENDA.

WEDSTRIJDSECRETARIAAT
De wintercompetitie wordt geleid door twee wedstrijdsecretarissen.
Wedstrijdsecretaris ere-, 1e en 2e divisie is Ruud Willersen.
Wedstrijdsecretaris 3e- en 4e divisie is Monica Muller.
Zij zijn als volgt bereikbaar:
Ruud Willersen; telefoon 020 664 56 04 (bereikbaar van 16.00 u - 21.30 u.); e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Monica Muller; telefoon 062 081 78 01 (bereikbaar van 16.00 u - 21.30 u.); e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Voor vragen, suggesties en/of opmerkingen kun je bij hen terecht. Laat bij geen gehoor altijd een boodschap achter, alleen dan word je teruggebeld. 

VERZETTINGEN

Beide teamcaptains dienen het verzetten van een wedstrijd, met vermelding van de nieuwe speeldatum, zo spoedig mogelijk in te voeren via het competitieprogramma.

Een wedstrijd mag maar eenmaal worden verzet.

De regels m.b.t. het verzetten van wedstrijden zijn van toepassing, zoals beschreven in artikel 9 van het wedstrijdreglement.

Voorts zijn teams verplicht mee te werken aan het verzetten van een wedstrijd, wanneer de oorspronkelijke speeldatum op een erkende nationale feestdag valt of als spelers worden opgeroepen om uit te komen voor het Nederlands team.

Wees sportief en bel de tegenstander, indien mogelijk, ruim van te voren om de verzetting te bespreken.



WIJZIGINGEN
Wijzigingen in speelgelegenheid, speelavond of captain dienen schriftelijk of per e-mail doorgegeven te worden.

Hiervoor dient hetzelfde mutatieformulier als voor het inschrijven of overschrijven van leden gebruikt te worden.

Dit formulier is ook te verkrijgen op het Bondskantoor en te vinden op de website bij “ledenadministratie”.
Je kunt dit formulier tijdens openingstijden inleveren op het bondskantoor of zenden aan:
Darts Organisatie Regio Amsterdam
t.a.v. de wedstrijdsecretaris van je divisie
Rijswijkstraat 141
1062 ES Amsterdam
of mailen (zie voor e-mailadressen: 1e alinea).


(Reserve)captains kunnen adreswijzigingen, wijziging van telefoonnummers of enige andere wijziging in de persoonlijke

gegevens van alle teamleden na inloggen uitvoeren in “Teambeheer”.
(Reserve)captains dienen de wijziging van hun eigen gegevens ook door te geven aan

de ledenadministratie via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Er wordt dan een mededeling op de website geplaatst.
De captains van alle teams zijn verantwoordelijk voor het bijhouden van deze wijzigingen; het team dat de wijziging doorgeeft

dient ook alle captains van de poule waarin het speelt van de wijziging op de hoogte te stellen tot 2 weken nadat de mededeling

op de site is geplaatst. Wanneer een captain dit niet gedaan heeft of een captain een wijziging niet heeft genoteerd,

kan niet gereclameerd worden bij het wedstrijdsecretariaat.