Team- en spelersgegevens:
Alle gegevens worden beheerd via Teambeheer. Op de teampagina van het team kunnen alle gegevens van leden worden bijgehouden/aangepast door de (reserve) captain. Deze gegevens dienen ook altijd accuraat en up-to-date te zijn. De captain is eindverantwoordelijk voor de gegevens van alle leden van het team. Zorg er dus voor dat deze informatie altijd aangepast wordt indien het verandert door bijvoorbeeld een verhuizing.
Inschrijven van spelers
Het in-/bij-/overschrijven van teamleden is mogelijk tot zes weken voor het einde van de competitie. De (reserve)captain kan dit zelf regelen via zijn teampagina van Teambeheer. Let goed op dat je alle informatie correct invult en je ook aan de onderstaande regels houdt wat betreft pasfoto’s. Bij het afronden van de in-/bij-/overschrijving dient ook gelijk de kosten voldaan te worden. Dit dient gelijk digitaal afgerekend te worden middels bijvoorbeeld iDeal.
Voor jeugdleden (tot 18 jaar) is een door één van de ouders/verzorgers ingevulde en ondertekende verklaring met een kopie legitimatiebewijs van die ouder/verzorger vereist. Neem hiervoor contact op met de ledenadministratie via onderstaand e-mailadres.
Inschrijven van teams
- Bestaande teams kunnen hun team voor een nieuw seizoen inschrijven met de huidige inlogcode van Teambeheer. Wordt iemand anders captain van een bestaand team, geef dan gerust de inlogcode door aan de nieuwe captain zodat deze de inschrijving kan regelen. Een bestaand team is een team waarvan minimaal 3 leden uit dezelfde samenstelling als afgelopen seizoen komen. Kijk voor de exacte regels in de reglementen. Bij twijfel kun je altijd even contact opnemen met de ledenadministratie.
- Nieuwe teams moeten zich eerst registreren via de knop “nieuw team”. Je krijgt dan de verdere instructies en inlogcode per e-mail toegezonden om verder te gaan.
- Je kunt een team alleen inschrijven op een speellocatie die opgenomen is in de speelgelegenhedenlijst op de website.
Inschrijven van speelgelegenheden
- de foto zo geschoten is dat het gezicht recht naar voren staat.
- er niets op de achtergrond aanwezig is. (geen vakantiefoto’s met palmbomen)
- de foto recent is geschoten, het dient een goed lijkende foto te zijn. (niet van toen je 12 was)
- er geen (gezichts-)bedekkende attributen zijn. (zonnebrillen, petten, mutsen, etc.)
Onjuiste foto's worden afgekeurd waardoor de inschrijving niet compleet is en de speler daardoor ook niet gelijk speelgerechtigd is! Zorg er dus voor dat je dit correct doet, dat scheelt jou (en ons) dubbel werk.
Tarieven
Contributie Wintercompetitie | € 37,50 per speler |
Niet spelend lid Wintercompetitie | € 37,50 |
Jeugdleden Wintercompetitie | € 37,50 |
Niet-spelend Jeugdlid | € 25,00 |
Na-inschrijving | € 2,50 extra administratiekosten |
Overschrijving/naamswijziging | € 5,00 administratiekosten |
Contributie bekercompetitie | gratis |
Bijdrage speelgelegenheden-competitie | € 35,00 (ongeacht het aantal teams) |
Bijdrage speelgelegenheden-toernooien | € 35,00 per toernooi |
DDM toernooien | € 3,50 per persoon, tenzij anders vermeld |
Gesloten Amsterdam | € 5,00 per persoon, tenzij anders vermeld |
Noord-Hollandse NDB Ranking | € 10,00 (tarief is bepaald door de N.D.B.) |
Contact